19.09.2017

Jungheinrich Profishop België breidt zijn aanbod verder uit tot meer dan 2.500 artikelen

Jungheinrich Profishop

Jungheinrich Profishop België - www.jungheinrich-profishop.be - heeft zijn assortiment uitgebreid van 300 naar meer dan 2.500 artikelen. Waar voorheen binnen Profishop vooral de focus op transport lag, situeren de nieuwe artikelen zich meer binnen het segment van magazijn- en kantoorinrichting. De uitbreiding vormt een mooie, complementaire aanvulling op het ruime aanbod aan topmerken als Jungheinrich, het vertrouwde huismerk Ameise en een selectie van andere merken die Profishop voorheen al verdeelde.

Om het grotere assortiment kenbaar te maken, laat Profishop zich van zijn beste kant zien. Alle klanten van Jungheinrich zullen een kortingsbon van 5% voor Profishop ontvangen. Deze actie is geldig bij elke bestelling die online geplaatst wordt bij Profishop en dit tot en met 31 december 2017.

Jungheinrich Profishop is gestart in 2006 als het postorderbedrijf van Jungheinrich. Sinds eind 2016 heeft Jungheinrich België ook zijn Profishop. Met een steeds groeiend gamma van artikelen biedt Profishop alles voor magazijnen, werkplaatsen en kantoren. Alle producten worden gekenmerkt door een hoge kwaliteit en een aantrekkelijke prijs. Klanten kunnen snel en efficiënt online shoppen. Ze kunnen ook telefonisch terecht op het gratis nummer 0800 35 211 waar ze worden bijgestaan met deskundig advies. Bestellingen worden snel en gratis geleverd, op eender welk adres in België.

Voor producten die nog niet in het Belgische gamma zijn opgenomen - maar die wel te vinden zijn op de Nederlandse Profishop (30.000 artikelen) of de Duitse Profishop (50.000 artikelen) - kan op vraag van klanten ook een offerte gemaakt worden. Voor eind 2017 wordt verwacht dat het aanbod van Jungheinrich Profishop in België nog verder wordt uitgebreid tot 8.000 artikelen.

Nieuwsbrief aanmelden