After Sales digital

Van servicemelding tot facturatie. Digitaal. Snel en efficiënt.

Is uw truck defect? Of heeft uw truck een onderhoud nodig? Dan heeft u er alle belang bij om dit snel in orde te laten brengen want stilstand kan u veel geld kosten.

 

Vanaf nu kan uw serviceproces, van melding tot facturatie, volledig digitaal verlopen. U kunt uw servicemelding eenvoudigweg maken via uw smartphone, tablet of computer, waarna één van onze techniekers bij u zal langskomen. Nadien worden alle documenten - zoals service rapport, pro-forma factuur en definitieve factuur - u via mail toegestuurd. Dit zorgt ervoor dat u een overzicht behoudt over al uw documenten en dat u makkelijk kunt navigeren tussen uw bestanden.  Een gratis dienst van ons waardoor we u nog sneller kunnen servicen.

Call4Service

 

Met de nieuwe app Call4Service kunt u via uw smartphone, tablet of computer 24/7 een servicemelding maken. U scant de QR-code van uw truck of u geeft uw serienummer door. Vervolgens voegt u een beschrijving toe van het defect of van het uit te voeren onderhoud. U heeft ook de mogelijkheid om eventueel foto’s en een bestelbon nummer door te geven. Nadien komt één van onze techniekers bij u ter plaatse voor de herstelling of het onderhoud.  

Open uw internetbrowser en surf naar http://Call4Service.Jungheinrich.com/  
U dient enkel nog te registreren.

 

U kunt er voor opteren dat uw medewerkers een persoonlijke login hebben, maar dat deze geregistreerd staan als dezelfde goederenontvanger. Op die manier kunnen uw medewerkers alle aanvragen zien en kunnen er geen dubbele aanvragen gemaakt worden.

Werkbezoek technieker

 

De technieker komt bij u langs om de herstelling of het onderhoud uit te voeren. Onze techniekers zijn professioneel opgeleid en beschikken over een mobiele werkplek die helemaal is uitgerust voor normale herstellingen en onderhoud. Ze kunnen u dus zeker verder helpen.

Service rapport

 

Wanneer de technieker het onderhoud of de herstelling heeft uitgevoerd, maakt hij hiervan een verslag op. Op dit service rapport staat vermeld welke werken de technieker heeft uitgevoerd en welke onderdelen hij hiervoor heeft gebruikt. Wij vragen u dit service rapport ter plaatse te ondertekenen en nadien sturen wij dit naar u op per mail.

Pro-forma factuur

 

Op basis van het service rapport maken wij een pro-forma factuur op dat u per e-mail ontvangt. Bovendien kunt u ons vragen om deze e-mail naar meerdere personen binnen uw bedrijf te verzenden.  Via een weblink heeft u de mogelijkheid om een bestelbon nummer door te geven in het geval dit voor u vereist is en u dit nog niet gedaan zou hebben bij uw servicemelding.

Digitale factuur

 

Wanneer we alle facturatiedetails van u ontvangen hebben, maken wij de finale, digitale factuur op. Deze factuur kan worden verzonden naar verschillende personen binnen uw onderneming. Wel vragen wij om steeds één algemeen e-mailadres door te geven zodat uw boekhouding de factuur correct kan ontvangen. Indien gewenst, kunnen wij samen met de finale factuur het service rapport van onze technieker meesturen. Gelieve dit dan duidelijk te vermelden bij uw aanvraag tot digitale facturatie.

Direct aan de slag met Call4Service

Onze app Call4Service kunt u onmiddellijk downloaden.

 

Voor uw smartphone of tablet:


Open de App Store of Google Play Store en geef als zoekterm Call4Service in. U kan heel makkelijk de app installeren.

 

Voor uw desktop / computer:
Open uw internetbrowser en surf naar http://Call4Service.Jungheinrich.com/

U dient u enkel nog te registreren.

Klinkt goed?

Contacteer ons dan zeker via customerservice@jungheinrich.be

  • 0800 85 666