0800 85 666 Servicehotline Bel ons op het gratis nummer.
Contactformulier
Nieuwsbrief
Stage Call4Service campaign 2021
24/7 online servicemelding

Call4Service

Met Call4Service kunt u gratis een servicemelding registreren met uw smartphone, tablet of PC. Zo kunt u een onderhoud of reparatie aanvragen wanneer het u past. 

Het maakt niet uit of u over een grote vloot of over één truck beschikt. Wij koppelen uw vloot automatisch aan uw Call4Service account waardoor u steeds het overzicht behoudt over uw gehele vloot en u voor eender welke truck een serviceverzoek kunt indienen.

Stap 1: Download de app of ga naar het webplatform

Stap 2: Registreer

Wanneer u de eerste maal gebruik maakt van de app of het webplatform, dan dient u zich te registreren. Hiervoor heeft u enkel uw adresgegevens, uw klantennummer en het serienummer van de truck - waarvoor u service wenst - nodig. Uw klantennummer kunt u onderaan op onze servicerapporten vinden. Het serienummer van uw truck kunt u uiteraard op de truck zelf vinden of u kunt gewoon de code op uw truck scannen. Lukt het u niet om u te registreren? Wij helpen u graag op het gratis nummer 0800 85 666.

Stap 3: Vraag service aan

  1. Klik op 'Aanmaken reparatieopdracht' of 'Aanmaken overig/onderhoud'.
  2. U krijgt een overzicht van uw volledige vloot te zien. Selecteer de juiste truck.
  3. Voeg een beschrijving toe. Leg uit welke foutmelding u op de display van uw heftruck ziet. Voor sommige meldingen hebben we ook de draaiuren van de truck nodig. 
  4. Voeg eventueel foto's toe waarop het probleem of de schade duidelijk zichtbaar is. Dit maakt het voor ons eenvoudiger om de benodigde servicetijd in te schatten.
  5. Klik op 'Verzenden'. Uw servicemelding wordt naar één van onze medewerkers verstuurd. U wordt zo snel mogelijk gecontacteerd.

Blijf op de hoogte van uw aanvraag.

Indien u dit wenst, kunt u ervoor kiezen om via de app, via e-mail of SMS op de hoogte gebracht te worden van de status van uw aanvraag. Wij sturen u een bericht om te melden:

  • dat uw aanvraag goed ontvangen is;
  • wanneer een servicetechnieker bij u kan langskomen;
  • dat het servicerapport beschikbaar is;
  • wanneer een afspraak verplaatst dient te worden.


U kunt deze dienst uiteraard zelf in- of uitschakelen wanneer u dit wenst.


Waarom kiezen voor Call4Service?

Meer weten over Call4Service?

Vul onderstaand contactformulier in en wij helpen u graag verder.