Stage After Sales Digital
Van servicemelding tot facturatie

Digitaal. Snel en efficiënt.

Is uw truck defect? Of heeft uw truck een onderhoud nodig? Dan heeft u er alle belang bij om dit snel in orde te laten brengen want stilstand kan u veel geld kosten.

Vanaf nu kan uw serviceproces, van melding tot facturatie, volledig digitaal verlopen.
U kunt uw servicemelding eenvoudigweg maken via uw smartphone, tablet of computer, waarna één van onze techniekers bij u zal langskomen voor een interventie. Nadien worden alle documenten - zoals service rapport, pro-forma factuur en definitieve factuur - u via e-mail toegestuurd. Dit zorgt ervoor dat u een overzicht behoudt over al uw documenten en dat u makkelijk kunt navigeren tussen uw bestanden. Een gratis dienst van ons waardoor we u nog sneller kunnen servicen.

Content Digital icons

Content After Sales Digital 01 Call4Service

Met de nieuwe app Call4Service kunt u via uw smartphone, tablet of computer 24/7 een servicemelding maken. U scant de QR-code van uw truck of geeft uw serienummer door. Vervolgens voegt u een korte omschrijving toe van het defect of van het uit te voeren onderhoud. U heeft ook de mogelijkheid om foto’s en een bestelbonnummer door te geven. De app registreert alles en geeft u een overzicht van al uw servicemeldingen en hun status. Na ontvangst van uw melding nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen. 

Content After Sales Digital 02



U kunt er voor opteren dat uw medewerkers een persoonlijke login hebben, maar dat deze geregistreerd staan als dezelfde goederenontvanger. Op die manier kunnen uw medewerkers alle aanvragen zien en kunnen er geen dubbele aanvragen gemaakt worden.

> Open uw internetbrowser.
> Surf naar http://Call4Service.Jungheinrich.com
> U dient u enkel nog te registreren.

Content After Sales Digital 03 Werkbezoek technieker

Eén van onze professioneel opgeleide techniekers komt bij u ter plaatse. Hij beschikt over een mobiele werkplek die volledig is uitgerust voor de meeste reparaties en onderhouden. 

Content After Sales Digital 04 Service rapport

Na de interventie maakt de technieker een service rapport op waarin genoteerd staat welke werken uitgevoerd zijn en welke onderdelen gebruikt zijn. Wij vragen u dit rapport te ondertekenen en sturen u het achteraf per e-mail.

Content After Sales Digital 05 Pro-forma factuur

Op basis van het service rapport maken wij een pro-forma factuur op dat u per e-mail ontvangt. Bovendien kunt u ons vragen om deze e-mail naar meerdere personen binnen uw bedrijf te verzenden. Via een weblink kunt u nog een bestelbonnummer toevoegen.

Content After Sales Digital 06 Digitale factuur

Wanneer we alle facturatiegegevens van u ontvangen hebben, maken wij de finale, digitale factuur op. Deze factuur kan verzonden worden naar verschillende personen binnen uw onderneming. Wel vragen wij om steeds één algemeen e-mailadres door te geven zodat uw boekhouding de factuur correct kan ontvangen. Indien gewenst, kunnen wij samen met de finale factuur het service rapport van onze technieker meesturen.
 


Wilt u zich graag registreren voor het digitale facturatieproces?

Zorg ervoor dat uw facturen automatisch bij de juiste personen terecht komen en kies voor digitale facturatie. Geen papieren facturen meer die verloren kunnen gaan.

> Klik op onderstaande button 'Hier registreren'.
> Vul uw gegevens in.
> Verzend ons de mail.
> Wij zorgen voor de rest.

HIER REGISTREREN


Direct aan de slag met Call4Service

Onze app Call4Service kunt u onmiddellijk downloaden.

Voor uw smartphone of tablet:
> Open de Apple App Store of Google Play Store.
> Geef als zoekterm 'Call4Service' in.
> U kunt heel makkelijk de app installeren.

DownloadEN voor iPhone en iPad

DownloadEN voor Android 

Voor uw PC/laptop:
> Open uw internetbrowser.
> Surf naar http://Call4Service.Jungheinrich.com/
> U dient u enkel nog te registreren.


Meer info?

Wilt u meer weten over dit digitale proces?
Vul onderstaand contactformulier in en wij helpen u graag verder.