Stage After Sales Digital
Van servicemelding tot facturatie

Digitaal. Snel en efficiënt.

Is uw truck defect? Of heeft uw truck een onderhoud nodig? Dan heeft u er alle belang bij om dit snel in orde te laten brengen want stilstand kan u veel geld kosten.

Vanaf nu kan uw serviceproces, van melding tot facturatie, volledig digitaal verlopen.
U kunt uw servicemelding eenvoudigweg maken via uw smartphone, tablet of computer, waarna één van onze techniekers bij u zal langskomen. Nadien worden alle documenten - zoals service rapport, pro-forma factuur en definitieve factuur - u via e-mail toegestuurd. Dit zorgt ervoor dat u een overzicht behoudt over al uw documenten en dat u makkelijk kunt navigeren tussen uw bestanden. Een gratis dienst van ons waardoor we u nog sneller kunnen servicen.

Content Digital icons

Content After Sales Digital 01 Call4Service

Met de nieuwe app Call4Service kunt u via uw smartphone, tablet of computer 24/7 een servicemelding maken. U scant de QR-code van uw truck of u geeft uw serienummer door. Vervolgens voegt u een beschrijving toe van het defect of van het uit te voeren onderhoud. U heeft ook de mogelijkheid om eventueel foto’s en een bestelbonnummer door te geven. Nadien komt één van onze techniekers bij u ter plaatse voor de reparatie of het onderhoud.  

Content After Sales Digital 02



U kunt er voor opteren dat uw medewerkers een persoonlijke login hebben, maar dat deze geregistreerd staan als dezelfde goederenontvanger. Op die manier kunnen uw medewerkers alle aanvragen zien en kunnen er geen dubbele aanvragen gemaakt worden.

> Open uw internetbrowser.
> Surf naar http://Call4Service.Jungheinrich.com
> U dient u enkel nog te registreren.

Content After Sales Digital 03 Werkbezoek technieker

Een technieker komt bij u langs om de reparatie of het onderhoud uit te voeren. Onze techniekers zijn professioneel opgeleid en beschikken over een mobiele werkplek die helemaal is uitgerust voor normale reparaties en onderhouden. Ze kunnen u dus zeker verder helpen.

Content After Sales Digital 04 Service rapport

Wanneer een technieker de reparatie of het onderhoud heeft uitgevoerd, maakt hij hiervan een verslag op. Op dit service rapport staat vermeld welke werken de technieker heeft uitgevoerd en welke onderdelen hij hiervoor heeft gebruikt. Wij vragen u dit service rapport ter plaatse te ondertekenen en sturen u dit nadien op per e-mail.

Content After Sales Digital 05 Pro-forma factuur

Op basis van het service rapport maken wij een pro-forma factuur op dat u per e-mail ontvangt. Bovendien kunt u ons vragen om deze e-mail naar meerdere personen binnen uw bedrijf te verzenden.  Via een weblink heeft u de mogelijkheid om een bestelbonnummer door te geven in het geval dit voor u vereist is en u dit nog niet gedaan zou hebben bij uw servicemelding.

Content After Sales Digital 06 Digitale factuur

Wanneer we alle facturatiedetails van u ontvangen hebben, maken wij de finale, digitale factuur op. Deze factuur kan worden verzonden naar verschillende personen binnen uw onderneming. Wel vragen wij om steeds één algemeen e-mailadres door te geven zodat uw boekhouding de factuur correct kan ontvangen. Indien gewenst, kunnen wij samen met de finale factuur het service rapport van onze technieker meesturen. 


Direct aan de slag met Call4Service

Onze app Call4Service kunt u onmiddellijk downloaden.

Voor uw smartphone of tablet:
> Open de Apple App Store of Google Play Store.
> Geef als zoekterm 'Call4Service' in.
> U kunt heel makkelijk de app installeren.

DownloadEN voor iPhone en iPad

DownloadEN voor Android 

Voor uw PC/laptop:
> Open uw internetbrowser.
> Surf naar http://Call4Service.Jungheinrich.com/
> U dient u enkel nog te registreren.


Meer info?

Bel ons op het gratis nummer 0800 85 666. 
Mail ons op CustomerService@jungheinrich.be
of vul onderstaand contactformulier in.