Call4Service
Contactformulier
Nieuwsbrief
Fleet Management System

Fleet Management Systems (FMS)

Wilt u meer transparantie en veiligheid in uw magazijn creëren? Onze digitale Fleet Management-oplossingen zorgen ervoor dat u altijd een overzicht hebt van de kosten, de inzet en het gebruik van uw vloot. Dankzij gedetailleerde kosten- en productiviteitsanalyses, digitale toegangscontrole en de rapportage van schokkende gebeurtenissen kunt u het gebruik van uw vloot verhogen, de bedrijfskosten verlagen en de interne veiligheid verhogen.

Gebruik onze webgebaseerde software voor vlootbeheer om de machines en trucks in uw magazijn transparant te beheren. Onze vlootbeheerportefeuille wordt voortdurend uitgebreid met nieuwe functies voor het slimme beheer van uw vloot. Bepaal zelf welke modules uw oplossing moet bevatten, afhankelijk van uw individuele behoeften.

Gebruikelijke FMS-toepassingen

  • Gebruik van digitale oplossingen voor het transparante beheer van machines en trucks in het magazijn
  • Voortdurende optimalisatie van de samenstelling van uw truckvloot.
  • Genereren van uitgebreide kostenanalyses
  • Maximale transparantie van alle truckgegevens
  • Vermindering van impactschade om de veiligheid in het magazijn te verhogen en de kosten te minimaliseren


  • Voor vloten van elke omvang
  • Voor nieuwe heftrucks af fabriek en retrofitting
  • Onmiddellijke systeemintegratie en schaalbaarheid

Wij hebben de juiste oplossing

Belangrijkste voordelen in één oogopslag

  • Meer transparantie dankzij diverse analysemogelijkheden
  • Verbeterde vlootbenutting en duurzame kostenoptimalisatie
  • Aanpasbare oplossing met modules die flexibel kunnen worden gecombineerd
  • Intuïtief en gebruiksvriendelijk systeem
  • Overal en altijd toegang tot het portaal

Onze oplossingen voor vlootbeheer

Transparantie, efficiëntie & kosteneffectiviteit

Het Jungheinrich Fleet Management System is een modulaire webtool voor de digitale optimalisatie van uw intralogistiek.

Meer weten

Wat onze Fleet Management Systems te bieden hebben

Jungheinrich FMS API

Eenvoudige integratie van vlootgegevens in het bestaande IT-landschap

Dankzij de moderne interface tussen het Jungheinrich vlootbeheerplatform en het IT-systeem kunnen gegevens en controle-informatie effectief worden uitgewisseld. Het brede scala aan toepassingen varieert van het verstrekken van gegevens voor klantspecifieke business intelligence-systemen en integratie in toegangsbeheersystemen tot het creëren van uitgebreide (data)dashboards.

Overige digitale producten en softwareoplossingen

Optimaliseer uw magazijn

Met Warehouse Management Systems kunt u het gebruik van bestaande middelen optimaliseren en individuele taken van alle medewerkers in het magazijn ondersteunen.

Meer weten
Digitalisering van uw magazijnonderdelen

Met Jungheinrich Interface Management kunt u uw magazijncomponenten in een netwerk onderbrengen zodat de communicatie tussen hardware en software soepel verloopt. Dit resulteert in maximale transparantie en een verbeterde productiviteit en efficiëntie in elke werkfase.

Meer weten

Welke FMS oplossing is geschikt voor u?

Vraag advies aan onze digitale experts!


 

Onze kwaliteitsbelofte

In 3 stappen naar een digitale transformatie

Digitale expertise van Jungheinrich

  • Meer dan 30 jaar ervaring in de ontwikkeling van digitale oplossingen.
  • Breed portfolio voor intelligent beheer van uw magazijn en truckvloot.
  • Uitgebreide oplossingen op vlak van automatisering, AMR en AGV.
  • Voortdurende ontwikkeling en optimalisatie om u de meest geavanceerde en toekomstbestendige oplossingen te bieden.
  • Naadloos aansluiten van al uw magazijncomponenten en zones in één netwerk.
  • Haal uw voordeel uit de eigen ontwikkeling, advies, planning en ondersteuning bij één partner.

Certificeringen


ISO-Zertifizierung

ISO 27001 certificaat

Gecertificeerde informatiebeveiliging ISO/IEC 27001: bij de ontwikkeling en ingebruikname van de Jungheinrich digitale oplossingen worden de hoogste beveiligingsnormen toegepast om uw informatie te beschermen.



Tisax Label TISAX® Label

Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®: internationale en wereldwijd erkende standaard voor informatiebeveiliging in de automobielindustrie. TISAX® is een geregistreerd handelsmerk van de ENX Association. Het resultaat is exclusief beschikbaar op het ENX portaal

Upgrade uw vloot met Pre-Op Check!

Met Pre-Op Check kunt u aanpasbare checklists voor visuele en functionele inspecties beheren en zo de onderhoudskosten verlagen en de veiligheid verhogen.

Wat biedt de module Pre-Op Check? U ontdekt het in de flyer hieronder.

Meer weten over het Jungheinrich Fleet Management System?

Vul onderstaand contactformulier in en wij helpen u graag verder.