Chat gedeactiveerd
Op dit moment willen wij u de mogelijkheid bieden om via chat contact met ons op te nemen. Vanwege uw huidige cookievoorkeuren kunnen wij de chat nog niet weergeven.
Accepteer onze 'voorkeurscookies' om de chatfunctie te activeren.
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Producten
Producten
Producten
Producten
Producten
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Diensten na verkoop
Diensten na verkoop
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Over ons
Referenties
Referenties
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Heftruck | Jungheinrich | Rekken
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Webshop
Jungheinrich paart de competentie van de fabrikant aan de ervaring en expertise van de provider van totaaloplossingen. Van de planning over de realisatie tot de service en support door onze klantenservicemedewerkers: wij zorgen ervoor!
Wanneer een storing het prestatievermogen van uw installatie beperkt, zijn wij snel ter plaatse. Wij ondersteunen u op betrouwbare wijze en garanderen op die manier de gewenste installatiebeschikbaarheid. Onze software-experts kunnen bogen op een jarenlange ervaring en helpen u van op afstand het probleem op te lossen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan komt één van onze gekwalificeerde technici zo snel mogelijk bij u ter plaatse. Dit kan dankzij ons dicht servicenetwerk. Onze uniforme hoge kwaliteitsnormen gelden uiteraard overal ter wereld. Zo kunt u er zeker van zijn dat stilstandtijden binnen uw logistiek systeem tot een absoluut minimum beperkt worden.
- Inspectie van magazijnapparatuur
- Onderhoud van geautomatiseerde systemen in intralogistiek
- Veiligheidsinspectie van hoogbouwstellingen
- Reparatie van defecte hoogbouwmagazijnen
- Service voor reserveonderdelen voor opslag- en bedrijfsfaciliteiten
- Softwareondersteuning voor geautomatiseerde systemen
Onze specialisten in geautomatiseerde componenten kunnen softwareproblemen meestal snel en eenvoudig oplossen via toegang op afstand. Als er een hardwarefout is, komt er zo snel mogelijk een servicetechnieker naar u toe. Dankzij op maat gemaakte service- en supportpakketten profiteert u van maximale beschikbaarheid. Hooggekwalificeerde medewerkers en hoge beschikbaarheid zorgen ervoor dat grote uitvaltijden bijna volledig worden voorkomen.
1. Premium software-ondersteuning
2. Basic software-ondersteuning
3. Software support
1. Full Service Hardware
2. Interval Hardware Service
3. Flex Hardware Service
Minimaliseer het risico op stilstand door uw Jungheinrich geautomatiseerde systemen en magazijninrichtingen te laten inspecteren. Onze servicetechnici onderzoeken met behulp van testapparatuur regelmatig de functionaliteit van alle onderdelen en componenten van uw systeem. De technici richten zich in het bijzonder op kritieke componenten, waaronder branddeuren.
Door voortdurend onderhoud van uw geautomatiseerde intralogistieke systemen verhogen we hun levensduur, beschikbaarheid en veiligheid. Versleten of defecte apparatuur en componenten worden in een vroeg stadium gedetecteerd en onmiddellijk vervangen. Hierdoor helpt ons serviceteam dure stilstandtijd te voorkomen, terwijl de prestaties van uw systeem behouden blijven. We werken met u samen om de onderhoudsschema's op te stellen, zodat uw lopende activiteiten zo min mogelijk worden beïnvloed.
Wij zorgen ervoor dat uw Jungheinrich automatiseringssysteem of magazijninrichting altijd in perfecte staat verkeert. Deze service omvat alle vereiste veiligheidsinspecties. Dankzij preventieve maatregelen worden stilstandtijden aanzienlijk verminderd. Bovendien ondersteunen wij u actief bij het voldoen aan de wettelijke eisen.
Bij storingen kan elke verloren seconde uw productiviteit beïnvloeden. Dankzij ons dichte directe verkoopnetwerk zijn onze mobiele en professioneel opgeleide servicetechniekers nooit ver weg. Op verzoek of wanneer de omvang van het geautomatiseerde systeem of de magazijnapparatuur dit vereist, kunnen we onze After Sales Service specialisten direct bij u op locatie stationeren. Met behulp van de reserveonderdelen die op uw locatie zijn opgeslagen, kunnen alle reparatiewerkzaamheden snel worden uitgevoerd.
Om langere stilstandtijden te vermijden, zorgen wij ervoor dat geschikte slijtageonderdelen altijd bij u op voorraad zijn. Bovendien zorgt het regelmatig uitvoeren van onderhoud ervoor dat uw Jungheinrich-reserveonderdelen goed blijven functioneren. Ook de reparatie en nabewerking van hoogwaardige originele reserveonderdelen behoort tot onze dienstverlening. Gangbare onderdelen die niet op uw locatie aanwezig zijn, kunnen vanuit onze onderdelenmagazijnen doorgaans binnen 24 uur overal in Europa worden geleverd.
Onze supportmedewerkers helpen u met alle softwarethema's of algemene vragen over uw Jungheinrich geautomatiseerde systemen en magazijninrichtingen. In de regel beantwoordt ons team dringende vragen binnen enkele minuten tot maximaal een uur. Dit minimaliseert het risico van uitvaltijd voor u en garandeert de maximale efficiëntie van uw systeem.
Jungheinrich Support zorgt voor uw WMS en de besturingstechniek voor geautomatiseerde magazijnen en geautomatiseerde industriële trucks. Supportspecialisten die speciaal voor uw systeem zijn opgeleid, staan op de afgesproken tijden voor u klaar. Het team is bereikbaar per e-mail of telefoon en kan diagnoses op afstand uitvoeren via VPN. Om uw software up-to-date te houden, ontvangt u regelmatig release-updates voor het WMS.
In geval van een storing hebben onze medewerkers op afstand toegang tot uw mobiele robots. Onderhoud op afstand van geautomatiseerde transportoplossingen in de intralogistiek verhoogt de efficiëntie van de activiteiten nog verder.
Vul onderstaand contactformulier in en wij helpen u graag verder.
Nieuwsbrief
Inschrijven